Klik-Klik

Friday 9 December 2011

Rakan Sekerja + Family Matter

Salam Maal Hijrah..
Yer aku tahu, telah pun lama berlalu awal muharam itu..tapi sempat lagi nak cakap Salam Maal Hijrah kan.. Untuk tahun nie dan bakal tahun 2012 yang akan menjelma sikit masa lagi aku nak perbaiki lagi kekurangan diri ni..umur aku pun makin meingkat kan..kena la fikirkan tentang masa depan sikit..eh,bukan pasal kahwin je tau..pasal benda2 lain gak..ok azam aku yang mula2 sekali aku nak mengecilkan balik badan aku..hehehe..yer aku tahu..itu angan2 dari 10 tahun lepas..hehehe..helo,10 tahun lepas i kecik lagi okey..sekarang ni je macam lain sikit aku membesar kan..huhu...okey,tajuk dah lari sikit..ok next aku punye azam adalah nak kumpul duit..ha yang ni pun tak tercapai lagi pada tahun ni..maklumlah pakai kete sendiri kan, bayar pun sendiri la..duit cukup2 untuk kereta je kan..tapi takpe,insyaallah rezeki tahun depan berganda-ganda..sapa tahu kan..seterusnya azam aku of course la nak mendirikan rumah tangga..cuma jodoh je belum ada lagi..insyaallah..doakan la lelaki itu terima aku seadanya..sekarang ini aku berkawan je dulu dengan dia..tapi dia tak cakap apa2 pun..kami berkawan jela dulu..insyaallah kalau ada jodoh tak ke mane pun kan..next azam aku yang paling penting adalah aku nak perbetulkan balik masalah yang melanda antara aku dengan member aku.ntah apela masalah kami..aku sendiri pun tak tahu ape yang aku buat sampai mengguriskan hati dia..hmm..doakan la kami berbaik semula seperrti dahulu sbb kami ni kena bekerjasama dalam kerja.. so nak tak nak kena la kami ni berbaik semula kan..

ok,azam aku tahun ni alhamdulliah adala yang dah tercapai tapi ada certain yang belum tercapai..doa2kan aku jadi lebih baik dari sebelum ini yer..lots of luv..thanks...=)

No comments:

Post a Comment