Klik-Klik

Tuesday 9 August 2011

9 Ramadhan

Salam bulan Ramadhan..
Sedar tak sedar bulan ramadhan telah tiba..yer,aku masih disini untuk menulis walau pun hanya kadangkala..
Tak banyak agenda sepanjang bulan ramadhan ini..
Bulan puasa ini banyak dugaan mencabar..melibatkan diri ni,keluarga,hati dan perasaan..banyak sangat la..nak dicerita satu persatu memang takkan habes...haisshhh....

Alhamdullillah..ada bonus..dengan baju raya pun tak beli lagi,persiapan raya pun takde buat lagi...takpe,rezki itu ada je kat mane-mane..yang penting kena banyak bersbar je..insyaallah tuhan akan bantu kita..amin..
Soal jodoh pun aku berserah pada tuhan je..andai aku ditakdirkan untuk hidup membujang untuk waktu ini,aku redha..tapi aku tetap berusaha untuk mencari peneman hidupku nanti..insyaallah..doakanlah...

ok lah, got to go now..bye..






No comments:

Post a Comment