Klik-Klik

Friday 22 March 2013

Awal Dua Ribu Tiga Belas..

Assalamualaikum..
Dear Diary..
Saya terlepas tahun dan bulan untuk update kan..so mula Januari 2013 jela yer..
Januari 2013,
Tahun ni macam sibuk sikit..sibuk uruskan hal peribadi, kerjaya, rakan2..entahla..apa yang bizi sangat pun tak tahula..plan dengan kawan2 ofis pun tak menjadi langsung sampai kesudahnya kawan ofis nak kawen dah...ok, bulan Januari harijadi orang yang pernah berada dihati sya..pagi tu saya memang ingat nak wish..tapi saya ingat2 lupe da wish ke belum..sebab bizi sangat buat KIK..Ada konvensyen KIK masa tu..so saya ingat masa maghrib, besday boy call saya.sebab maxis bagi call free masa tu kan..so kami pun borak2 kemain panjangla..dia ckap tak kawen lagi apela..bla blabla.. dan tak boleh blah la dengar semua tu...hahaha..kamu memang sengal apiz..sampai sekarang sengal tak boleh blah..
Ok, besday boy lagi sorang ni..mamat psiko yang saya asyik kejar2 je dulu sampai tak dapat langsung kan..ahaha..kali ni sy je wish di FB je..sebab saya dah malas nak harap apa2..lg pun saya tengah happy dengan kekasih sy kan...xnk la spoil mood kan..mamat psiko ni dah tambah umur dan semakin matang berfikir..ye,sy masih anggap dia x matang sebab kadang2 dia fikir yang dia dah cukup dewasa kan..ok la..itu cerita 2 bulan yang lepas..
Ok, nak cerita sikit pasal pertandingan KIK..tahun 2012 saya dipilih masuk KIK..satu pencapaian yang agak bagus untuk perkhidmatan saya di IPTA ini..Group Registrar memenangi persembahan terbaik sahaja...Alhamdulillah, pencpaian yang sangat bagus untuk kami..




Februari 2013..
Saya rasa bulan ni pun saya sibuk sangat kot..sibuk dengan kerja la kot..lepas KIK saya kena siapkan persiapan untuk meeting 2 bulan sekali ni..hazab jugak sebab sistem pulak tak berapa ok lately ni kan..tah kenapa sistem universiti sekarang asyik problem je kan...ok saya nak bagitahu saya dapat anak buah yang baru..lahir pada 12.2.2013..nama dia Mya Kaisara..comel je budak ni..nanti saya cuba cari gambar dia..ada je ambil dalam hp saya ni tapi sy tak simpan dalam pc pon lagi..huhu..


haaa...ada pun gambar si tecit ni tau...
homei2..hihihi

No comments:

Post a Comment