Klik-Klik

Thursday 21 March 2013

Akhir Bulan Dua Belas Pulak

Assalam...
Dear Diary...

Agak lama aku nak update balik blog ni kan..dah bersawang tumbuh lipas cicak pun dah ada dah..tapi maybe akan dicantikkan..
Ok,rewind balik cerita 2012..
Ogos 2012..saya balik kampung abang muhammad..yer..kg abang dia di kg ajil terengganu..1st time jumpa abang dia..kakak-kakak dia sebelum ini ada jugak jumpe tapi diorang ok la..diorang pun boleh terima saya..tapi masa jumpa family abang dia saya agak gementar la jugak kan..hehehe
tapi amat seronok sebab saya pergi menaiki kereta viva saya ke terengganu itu..walaupun sekejap dan balik hari tapi nasib baik bukan saya yang memandu kan..hehehe..
hmm..sori tak ada pulak gambar..dulu ada pastu kitorang gaduh terus saya delete tau gambar tu..
ok tu nanti saya cerita lain yer..

September 2012..
Yeay..bulan harijadi saya..dan juga saya dapat tetap dalam jawatan saya..alhamdulillah...tu la haritu kemain sangat kan nk sedih-sedih bagai..tapi alhamdulillah rezeki saya nampaknya kan..Terjadi pulak masa bulan harijadi saya so kira itu hadiah paling bermakna sangat-sangat tau..

Oktober 2012- Disember 2012
Bulan ni memang saya tak jangka..Cerita yang sangat menduga saya.. Kekasih saya ada kekasih lain..hampir 1 bulan saya putus dengan dia..mula2 memang tak boleh terima dan saya banyak membuang masa dengan menunggu untuk berjumpa dengan dia..sebab saya yang minta putus..dia kata dia cari orang lain sebab saya yang cabar..sape tak tercabar kan..tapi bukan nak cakap la..awek tu lagi besar dari saya kot..dan lagi kuat mengongkong dari saya..sebab tu mamat tu tak tahan lama dengan pempuan tu..dan diorang pulak putus pada awal Jan 2013..So agaknye jodoh kami kuat lagi kot,kami balik semula couple dan cuba kukuhkan kewangan kami

No comments:

Post a Comment